Quantcast
Objednávky na svatební šaty ještě přijímáme s termínem dodání od června, července a později.

Doprava a platba

Platební podmínky

V případě objednání zboží v konfekční velikosti:

  • Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta specifikovaná u každého produktu.
  • Platba předem 100% kupní ceny – GoPay platební brána. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta specifikovaná u každého produktu.

 V případě objednání mimo konfekční velikosti nebo zakázkového šití:

  • Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta specifikovaná u každého produktu.
  • Platba předem 100% kupní ceny – GoPay platební brána. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta specifikovaná u každého produktu.

 

Doprava

ZÁSILKOVNA - balík NA ADRESU

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím Zásilkovny do min 48 hod. od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Zásilkovny na odkazu Sledování | Packeta
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné pobočce Zásilkovny, s tím, že do emailu a/nebo SMS vám bude odeslaná informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a/nebo e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na pobočce Zásilkovny bude balíček uchován k převzetí maximálně 5 dnů
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zásilkovny a to na čísle 216 216 516. Postup naleznete na odkazu Zásilkovna (zasilkovna.cz)

Zásilkovna - balík na POBOčKU

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale automaticky na vybranou pobočku Zásilkovny do min 48hod. od doby podání odesílatelem
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • pro zásilku si do Zásilkovny bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo nebo podací číslo zásilky a doklad totožnosti
  • na pobočce Zásilkovny bude balíček uchován k převzetí maximálně 5 dnů
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku (Zásilkovnou)
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka Zásilkovny. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zásilkovny a to na čísle 216 216 516. Postup naleznete na odkazu Zásilkovna (zasilkovna.cz)

Osobní převzetí

  • již předem zaplacené zboží (GoPay platební bránou nebo bankovním převodem) je možné si osobně vyzvednout v salonu MiaBella, na adrese:

    MiaBella Česká pobočka
    Na Skále 217
    251 62 Svojetice, Praha-východ
    +420 724 513 033 (SMS)
    info@miabella.cz
 
 
  • převzetí je možné pouze po předchozí domluvě, telefonicky SMS nebo e-mailem