Quantcast

Doprava a platba

Platební podmínky

V případě objednání zboží, které je skladem, nebo zboží v konfekční velikosti:

  • Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta 7-15 pracovních dnů.
  • Platba na dobírku při převzetí zboží - podle zvolené dopravy (balík do ruky, nebo balík na poštu) uhradíte doplatek při převzetí zásilky doručovateli České pošty, případně při převzetí na určené poště dodání.

 V případě zakázkového šití retro šatů, nebo společenských šatů:

  • Záloha 50% z celkové kupní ceny - převodem na účet. Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Záloha se platí v momentu objednání zboží, nejpozději do 21 dnů od data odeslání objednávky. V případě, že neobdržíme Vaši platbu v tomto termínu, objednávka se považuje za zrušenou. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta 7-15 pracovních dnů.
  • Doplatek 50% kupní ceny – na dobírku. Podle zvolené dopravy (balík do ruky, nebo balík na poštu) uhradíte doplatek při převzetí zásilky doručovateli České pošty, případně při převzetí na určené poště dodání.
  • Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta 7-15 pracovních dnů.

 

Doprava

Česká pošta - balík do ruky

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50%) kurýrovi České pošty, při předání zásilky
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Česká pošta - balík na poštu

  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt) do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50%) při předání zásilky na vybrané poště
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Česká pošta - EMS - expresní dodání

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík. Česká pošta v případě EMS zásilky garantuje dodání následující den, po dni podání, do 14.00, včetně soboty.
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50%) kurýrovi České pošty, při
    předání zásilky
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty (na čísle 840 111 244), Slovenské pošty (na čísle 0800 122 413) nebo UPS Slovensko (02 - 16 877). Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Osobní převzetí

  • již předem zaplacené zboží (bankovním převodem) je možné si osobně vyzvednout v salonech MiaBella, na adrese:

    MiaBella Česká pobočka
    Na Skále 217
    251 62 Svojetice, Praha-východ
    +420 724 162 383
    info@miabella.cz
  MiaBella Slovenská pobočka
  Bystrička 21
  038 04 Martin
  +421 908 503 070
  info@miabella.cz
 
  • převzetí je možné pouze po předchozí domluvě, telefonicky nebo e-mailem